dinsdag 1 maart 2016

Welkom allemaal!

Hallo,


Eet jij glutenvrij? Heb je coeliakie? Ben je gluten intolerant? Ben je er van overtuigd dat minder graanproducten (tarwe) eten goed voor je is?

In al die gevallen ben je hier aan het juiste adres.Dagdagelijks merk ik dat het evident is om te koken binnen een bepaald dieet. Daar wil ik graag verandering in brengen. 

Ik ga jou helpen om gezonder te eten en te leven.

Langs deze weg wil ik jou, binnen de grenzen van jouw dieet, inspireren en uitdagen om meer variatie in je menu te brengen!

Wat mag je verwachten? 

Lekkere, maar vooral eenvoudige recepten op basis van pure ingrediënten. Ik laat je zien hoe ik dagelijks mijn gezin van 6 een gezonde (glutenvrije)  maaltijd voorschotel. Je zal snel merken dat glutenvrij koken weinig beperkingen kent, zolang je maar creatief bent! (De meerderheid van de recepten wordt trouwens ook bereid zonder melk/lactose, zonder soja.)

Heb je bepaalde vragen? Wat is jouw lievelingslekkernij? Eén of ander lievelingsgerechtje waarvan je denkt dat je het niet glutenvrij kan bereiden? Wat mislukt bij jou altijd? Laat het mij en alle andere volgers weten! Samen zoeken we naar een oplossing!


Samen gaan wij genieten van puur glutenvrij!

Smakelijke groetjes,

Isabel



Geen opmerkingen:

Een reactie posten